GARANTİ ŞARTLARI

  1. Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar, armatürlerde 5 (beş), fotoselli armatürlerde 2 (iki) yıldır.
  2. Ürünün tek tek bütün parçaları ve tamamı, üretim kusurlarına karşı, firmamızın garantisi kapsamındadır.
  3. Ürünün garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirinde geçen süre garanti süresine eklenir. Ürünün tamir süresi en fazla 20 gündür. Bu süre, ürünün yetkili servise, yetkili servisin olmaması durumunda sırasıyla ürünün satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı, üreticisinden birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Ürünün arızasının 10 gün içerisinde giderilememesi halinde imalatçı-üretici veya ithalatçı ürünün tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir ürünü tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
  4. Ürünün garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
  5. Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların üründen yararlanamamayı sürekli kılması durumunda, ürün firma tarafından yenisi ile değiştirilir.
  6. Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
  7. Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü’ne başvurulabilir.

 

GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA KALAN HUSUSLAR

  • Montaj ve kullanım kılavuzunda aykırı kullanımdan kaynaklanan arızalar.
  • Yetkisiz kişilerce yapılan hatalı montaj, bakım, onarım ve demontaj nedeni ile oluşan arızalar.
  • Malın tüketiciye tesliminden sonra taşıma sırasında meydana gelebilecek hasarlar.
  • Malın müşteriye tesliminden sonra inşaat yerinde uzun süre kalmasından ve depolama şartlarına uyulmamasından oluşan yüzey hataları ve diğer hasarlar.
  • Ürünlerin müşteri tarafından yapılan temizlik ve bakım işlerinde Montaj ve Kullanım talimatında belirtilen kurallara uyulmaması.
  • Basınç kontrolsüz tesisatlarda oluşabilecek yüksek basınçtan ötürü oluşabilecek arızalar.
  • Filtreli ara musluk ve filtre kullanılmadığı takdirde çamur kum keten vb. inşaat atıklarından meydana gelecek arızalar.
  • Genel su şebekesinden gelen standart dışı koşullardan kaynaklanan arızalar. Borulama ve fittings tesisatından kaynaklanan problemler.
  • Hatalı ve sert kullanımlardan kaynaklanan arızalar.
  • Kireçlenmenin yol açabileceği sorunlar.
  • Orijinal yedek parça dışında kullanılan parçaların sebep olacağı arızalar.
  • Donmadan dolayı çatlayan gövde kartuş vb. parçalar.
  • Asit veya aşındırıcı madde içeren temizleyicilerin kullanılması sonucu oluşan deformasyonlar.
  • Onaylı garanti belgesinin veya faturasının olmaması.
  • Ürünlerin amacı dışında kullanılması.